Често задавани въпроси
Регистрация и Профил
Наемане и Работа
Плащане и платени услуги
Безопасност
За Родители
Задължително ли е да се регистрирам?
За да наемете бавачка или да използвате услугите на платформата, е нужно да имате акаунт.
Как да се регистрирам?
Влизате тук и попълвате кратката форма. След което ще бъдете препратени да довършите вашият подробен профил.
Има ли платформата такса за регистрация?
Платформата няма такса за регистрация.
Регистрирах се, защо не мога да вляза?
- Моля, уверете се, че използвате правилния имейл адрес и парола. При влизане в системата се вписват малки и големи букви, затова не забравяйте да не използвате главни букви или интервали в имейл адреса си, когато го въвеждате в страницата за вход.
- Ако все още имате проблеми при влизането в профила си, моля, опитайте да кликнете върху Забравена Парола, за да ви изпратим имейл, за да зададете нова парола.
- Трябва да получите имейл за нулиране на паролата в рамките на няколко минути. Ако не виждате имейла във входящата си поща, моля, проверете папката си "Нежелани / Спам", в случай че бъде филтриран.
- Ако все още имате проблеми или не сте получили имейла, моля, свържете се с нас и ние ще се радваме да Ви помогнем.
Какво да направя, забравих данните си за вход? Как да променя паролата си?
Ако сте забравили данните си за вход, моля, кликнете върху Забравена Парола и въведете имейл адреса, с който сте регистрирани. На имейл адреса ще получите инструкции как да продължите напред.
Аз съм предишен клиент и искам да се регистрирам отново. Трябва ли да създам друг профил?
Информацията за профилът Ви се пази при нас. Отидете на страницата за Вход и въведете Вашите данни. Ако не помните Вашата парола, кликнете на забравена парола и ще Ви изпратим паролата по имейл.
Защо да си свързвам профила с Facebook?
Това ще ти даде възможност да влизаш в профила си с един клик, без да въвеждаш парола. Да, точно така, край на паролите, които всички забравяме!
Защо да въвеждам Спешни номера в профила си?
Тези номера ще се покажат на бавачката, която приеме ваш Ангажимент. Те служат в случай на непредвидена ситуация. Номерата НЕ са видими за други хора.
За Бавачки
Задължително ли е да се регистрирам?
Регистрацията се изисква, ако искате да използвате услугите на платформата. Без акаунт в нашата платформа, Родителите не могат да се свържат с Вас.
Как да се регистрирам?
Влизате тук тук и попълвате кратката форма. След което ще бъдете препратени да довършите вашият подробен профил.
Профилът ми не е активен?
След като завърши регистрацията и профила бъде прегледан се осъществява контакт с вас. След успешна проверка на профила за коректно попълнени данни, профила Ви ще бъде активиран от екипа на сайта.
Как да активирам отново профила си?
Ако профилът ви е неактивен, свържете се с екипа за да разберем какво се е случило и да го активираме отново. Активирането на профил става ръчно от екипа.
Не съм използвала профила си от 3 месеца. Трябва ли да се регистрирам отново? Трябва ли да създам друг профил?
Всички профили се пазят в нашата база данни. Просто отидете на страницата за вход и влезте в профила си.
Защо трябва да попълня страница с профил?
Вашият профил ще бъде разгледан от родителите, преди да Ви изпатят покана за ангажимент.Колкото по-добре е написана информацията в него, толкова по-големи са Ви шансовете да имате постоянни и добри ангажименти.
Как мога да кача моята автобиография?
Профилът в системата ни представлява автобиография. Чрез него Ви представяме по най-добрият възможен начин за родителите, Нашата цел е да си намерите работа.
Как мога да качвам / променям снимката си?
Промяната на снимките става при редактиране на профила.
Ако не намирате отговор на въпроса си, не се колебайте, а се свържете с нас!