Начало Блог Колко важни са сутрешните упражнения за деца

Колко важни са сутрешните упражнения за деца

(Време за четене: 1 минути и 19 сек)
Абонирай се
Колко важни са сутрешните упражнения за деца

Стойността на сутрешните упражнения за деца е висока!

Правете сутрешни упражнения с децата си! Това е изключително важно за тяхната самодисциплина, физическо и психологично развитие, и здраве.

Мнозина са скептични към това изискване за шаблон. Самите те не спортуват и децата не насаждат този навик. Добре е, ако детето ходи на детска градина и грижовни възпитатели и лекари се грижат за здравето и физическото му развитие. Упражнения от типа на размахване на ръце и крака, огъване, клякане са от голяма полза, колкото и на вас да не ви изглежда така.

Междувременно комплексът от, дори най-простите физически упражнения ще помогне на децата да се преборят с много заболявания. Упражненията за деца ще бъдат един от факторите, допринасящи за повишаване на имунитета. Те стимулират устойчивостта на организма към инфекции.

За цял ден е осигурен тласък на енергия и прилив на енергия. И ако упражнението се изпълняваше весело и пламенно, на фона на приятна музика, то се осигурява и добро настроение.

Друг плюс на сутрешните упражнения е да научите децата на дисциплина и организация. Укрепване на опорно-двигателния апарат, формиране на стойка: всичко това ще даде на вашия малък човек правилен начин за възприемане на заниманията. И ако детето трябва да отслабне, това също е добър начин. Има специален набор от упражнения за отслабване.

Основни изисквания за сутрешните упражнения

Тези изисквания са прости, добре познати на много хора, но често се забравят и не се изпълняват. Ето основните:

Необходим е свеж въздух за упражненията. Проветрете добре помещението, ако е възможно, правете упражнения на чист въздух по всяко време на годината.

Прахът не е най-добрият съсед за упражнения. Извършете висококачествено мокро почистване.

Изпълнете хигиенни процедури, преди зареждане и се хранете след аеробиката. С пълен стомах, упражненията не се получават.

Важна е и загрявката. Така трябва да има с продължителност 10-15 минути. Тя ще бъде от полза и ще намали риска от разтягане, схващане или друг вид травма.

Добавете любимата музика на детето. Можете да му кажете да изпълнява гимнастиката по рима. Така ще има двойна полза: урокът е по-интересен и ще научи стиха.

Зареждането за деца ще бъде по-интересно, ако използвате спортно оборудване. Сутрешната физзарядка трябва да започва с ходене: в кръг или на място, както позволява стаята. След това дихателни упражнения, загряване на шията, раменния пояс, ръцете и т.н. Те също завършват с упражнения за ходене и дишане. Научете детето си да диша правилно – вдишвайте, през носа, издишайте през устата.

Имам нужда от детегледачка по-късно


Ще ви напомним на избраната дата
Публикувана на 11.05.2020

Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“.

Съгласявам се
Виж още